SPOLEČNOST
Vieworks s.r.o.
Vejvodova 445/1
Praha 1, 110 00
IČO: 26148021
DIČ: CZ26148021
Zapsána u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 74489
PROVOZOVNA
Yoga Movement
Na Zatlance 1151/8, Praha 5 – 150 00
KONTAKTNÍ ÚDAJE POSKYTOVATELE
Recepce:
info@yogamovement.cz
+420 702 157 021
ZODPOVĚDNÁ OSOBA
Adéla Porubská
adela@yogamovement.cz
+420 777 117 299
Informace o zpracování osobních údajů klientů.
Poskytovatel zpracovává osobní údaje, které potřebuje k nabídce a poskytování zboží a služeb, dodržování právních povinností a ochraně zájmů klientů nebo zájmů poskytovatele.
Jedná se o jméno, příjmení, datum narození, adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo.
Jakým způsobem jsou zpracovávány a chráněny údaje klientů?
Zpracování osobních údajů je prováděno na adrese provozovny nebo prostřednictvím zpracovatelů (účetní). Zpracovatelé se vůči poskytovateli zavazují k dodržování veškerých nutných bezpečnostních opatření k ochraně předaných osobních údajů.
Ke zpracování osobních údajů dochází prostřednictvím výpočetní techniky, za dodržení bezpečnostních zásad. Za tímto účelem byla přijata opatření k zajištění ochrany osobních údajů, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, neoprávněnému zpracování, nebo k jinému zneužití osobních údajů. Zpracování osobních údajů provádějí pouze oprávněné osoby, které mají přístup pouze k osobním údajům odpovídajícím oprávnění těchto osob, osobní údaje jsou chráněny prostřednictvím hesel, přístupových práv, apod.
Po jakou dobu jsou zpracovávány osobní údaje
Jde o dobu nezbytně nutnou k zajištění práv a povinností plynoucích jak ze smluvního vztahu, tak i z příslušných právních předpisů, nebo se jedná o dobu, na kterou byl udělen souhlas klientů se zpracováním.
Souhlas ze zpracováním osobních údajů
Správce osobních údajů může bez souhlasu klienta zpracovávat osobní údaje v následujících případech:
S výjimkou zákonem stanovených případů, kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů, jsou zpracovávány údaje výhradně se souhlasem klientů (jedná se o souhlas se zpracováním e-mailové adresy za účelem zasílání nabídek zboží a služeb a telefonního čísla za účelem kontaktování klientů v souvislosti s plněním našich závazků).
Jaká jsou práva klientů (subjektů údajů)
Je-li žádost subjektu údajů shledána oprávněnou, správce odstraní neprodleně závadný stav.
Nevyhoví-li správce žádosti subjektu údajů podle odstavce 1, má subjekt údajů právo obrátit se přímo na dozorový úřad, tedy Úřad na ochranu osobních údajů.
Výše uvedený postup nevylučuje, aby se subjekt údajů obrátil se svým podnětem na dozorový úřad přímo.
c) Právo na přístup k osobním údajům:
Subjekt údajů má právo získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům.
Subjekt údajů má dále právo žádat od správce kopii zpracovávaných osobních údajů ke své osobě, nebudou-li tím nepříznivě dotčena práva a svobody jiných osob. Za další kopie na žádost subjektu údajů může správce účtovat přiměřený poplatek na základě administrativních nákladů. Jestliže subjekt údajů podává žádost v elektronické formě, poskytnou se informace v elektronické formě, která se běžně používá, pokud subjekt údajů nepožádá o jiný způsob.
d) Právo na opravu
Subjekt údajů má právo na to, aby Správce bez zbytečného odkladu opravil nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. S přihlédnutím k účelům zpracování má subjekt údajů právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení.
e) Právo na výmaz (právo „být zapomenut“)
Subjekt údajů má právo na to, aby správce bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se daného subjektu údajů týkají, a správce má povinnost osobní údaje bez zbytečného odkladu vymazat, pokud je dán jeden z těchto důvodů:
1) osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány;
2) subjekt údajů odvolá souhlas, na jehož základě byly osobní údaje zpracovávány, a neexistuje žádný další právní důvod pro zpracování;
3) subjekt údajů vznese námitky proti zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu;
4) osobní údaje byly zpracovány protiprávně;
5) osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti stanovené v právu Evropské unie nebo České republiky;
6) osobní údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti na základě souhlasu, který udělilo dítě.
f) Právo na omezení zpracování
Subjekt údajů má právo na to, aby správce omezil zpracování, v kterémkoli z těchto případů:
1) subjekt údajů popírá přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, aby Správce mohl přesnost osobních údajů ověřit;
2) zpracování je protiprávní a subjekt údajů odmítá výmaz osobních údajů a žádá místo toho o omezení jejich použití;
3) Správce již osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale subjekt údajů je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
4) Právo na přenositelnost osobních údajů
Subjekt údajů má právo získat osobní údaje, které se ho týkají, jež poskytl správci, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci, aniž by tomu správce bránil, a to v případě, že:
1) zpracování je založeno na souhlasu se zpracováním osobních údajů nebo jde o zpracování osobních údajů pro účely uzavření a plnění smlouvy se subjektem údajů; a současně
2) zpracování se provádí automatizovaně.
Při výkonu svého práva na přenositelnost údajů má subjekt údajů právo na to, aby osobní údaje byly předány správcem přímo jinému správci, je-li to technicky proveditelné. Právem na přenositelnost osobních údajů nesmí být nepříznivě dotčena práva a svobody jiných osob
h) Právo vznést námitku
Pokud se osobní údaje zpracovávají pro účely přímého marketingu, má subjekt údajů právo vznést kdykoli námitku proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, pro tento marketing, což zahrnuje i profilování (tj. jakákoli forma automatizovaného zpracování osobních údajů spočívající v jejich použití k hodnocení některých osobních aspektů vztahujících se k subjektu údajů), pokud se týká tohoto přímého marketingu. Pokud subjekt údajů vznese námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.
i) Právo nebýt předmětem automatizovaného rozhodnutí, vč. profilování
Subjekt údajů má právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování (tj. jakékoliv formě automatizovaného zpracování osobních údajů spočívající v jejich použití k hodnocení některých osobních aspektů vztahujících se k subjektu údajů), které má pro něho právní účinky nebo se ho obdobným způsobem významně dotýká. Toto právo se nepoužije, pokud je automatizované rozhodnutí nezbytné k uzavření nebo plnění smlouvy mezi subjektem údajů a Správcem nebo je založeno na výslovném souhlasu subjektu údajů; v těchto případech však má subjekt údajů právo na lidský zásah do automatizovaného rozhodnutí ze strany správce, právo vyjádřit svůj názor a právo napadnout automatizované rozhodnutí.
j) Právo podat stížnost u dozorového úřadu Subjekt údajů má právo podat stížnost proti zpracování svých osobních údajů správcem u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.